Obchodní podmínky obchodu MadloMHD

MadloMHD je obchod s víceúčelovými madly na vícerázové použití (MHD, vozíky, tašky, kliky, lůžka, nosítka, tlačítka). V těchto obchodních podmínkách bych vás rád seznámil s tím, jak můžete zboží objednat a jaký máme vzájemný právní vztah v případě uzavření kupní smlouvy v souladu s občanským zákoníkem na těchto webových stránkách – https://madlomhd.cz/ a jaké jsou podmínky reklamace. Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí kupní smlovy.

Prodávající: Martin Šeminský, Vokrojova 3377, Praha, dat. nar. 19.7.1985, fyzická osoba, nejsem plátce DPH

Webová prezentace a e-shop

Pod doménou https://madlomhd.cz/ běží webová prezentace a zároveň e-shop kde je možné z pohodlí domova kliknout a zakoupit zboží. Zboží je možné ihned zaplatit online a nebo na dobírku. Zboží je následně doručováno neprodleně ke kupujícímu pomocí zásilkovny, nebo si kupující odebírá zboží osobně pomocí osobního odběru. Kombinaci osobní odběr a platba při předání v hotovosti jsem bohužel kvůli přehnané byrokracii neumožnil. Co není může však být. Tato webová stránka používá ke své funkci různé internetové cookies a to zejména kvůli měření výkonu marketingových kanálů a provozu. Pokud stránku používáte, musíte s tím souhlasit.

Odpovědnost za provoz

Tak jako všechny webové stránky, i tato může mít technické problémy a někdy se může načítat pomalu, nebo se dokonce i nenačte. Nepřetržitý a bezchybný provoz nikomu neslibuji.

Uživatelský účet

Můžete si na těchto stránkách vytvořit uživatelský účet, ze kterého lze provést objednávky. Není však nezbytný, objednávku lze vyplnit i bez registrace. Přístup je zabezpečen login a heslem, které uchovávejte v tajnosti. Pokud se zaregistrujete a zadáte zde své údaje k objednání zboží, potom jsou zde všechny tyto informace uloženy ke zpracování, vyjma hesla, které je uloženo v zakódovaném HASH formátu, které nikdo nerozkóduje.

Zboží

Zde na e-shopu jsou uvedeny potřebné informace o zboží. Prodávají se zde výhradně moje výrobky. V popisech se snažím o přiměřenou toleranci vlastností a funkcí. Zejména pak rozměry – madlo je gumové a záleží jak jej zmáčknete a podle toho naměříte různé hodnoty. Stejně tak s barvami, které jsou spíše hravé, než aby byly přesné. Hlavně jsou žíhané a to je schválně kvůli skrytí menších nečistot prachu atp., není to výrobní vadou, přecejen se jedná o hygienickou pomůcku která vaše čisté ruce odděluje od špinavých ploch a tak dochází ke znečišťování. Může se stát, že výrobky přijdou poškozené, a nebo budou mít výrobní vadu, která zamezuje užívání. V tom případě neváhejte, napište mi e-mail a vyfoťte závadu. Reklamaci vyřešíme, v žádném případě se tomu nebráním.

Objednávka

Zboží objednávejte z vesela, výběrem produktu, výběrem barevné varianty, proklikem do košíku a pokladny, výběrem dopravy a platby a výsledným zaplacením. Můžeme si domluvit také individuální podmínky pomocí poznámky k objednávce, nebo předchozí domluvě telefonicky, či e-mailem, avšak toto musí být vypsáno v poznámce. Pouze předem odsouhlasené individuální podmínky budou akceptovány. Pokud však chcete jinou kombinaci barev madel, než je možné objednat v nabídce a je to v rámci nabízených barev, tak neváhejte a do poznámky napište, jakou kombinaci by jste rádi. Když bude zjevné že se s kupujícím nejde nijak spojit a zadal špatně všechen kontakt na sebe(e-mail i telefon), a není možné takového člověka dohledat, tak v tom případě kupní smlouva není uzavřena. Veškeré informace na webu jsou informativního charakteru a prodávající není nijak povinen uzavřít kupní smlouvu. Slevy, bonusy, slevové kupóny, či dárky po mě nelze právně vymáhat. Cokoliv bylo poskytnuto z této webové stránky zdarma, byl to potom dar, který může být i odejmut, a na to nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele.

Převzetí zboží

Objednané zboží si prosím převezměte, hlavně to na dobírku. Když to neuděláte, tak jde vniveč má práce a také finance vynaložené na zaslání zásilky. Když by jste nestíhali, je jednoduché zásilku na odběrném místě pozdržet prodloužením úložní doby, které zadáte pod odkazem ohledně stavu zásilky. Ten odkaz vám pošle zásilkovna. Když ani to se nepovede, tak u nepřevzatého zboží nevzniká kupní smlouva. V tom případě vám zašlu zpět vaše peníze. Avšak zaslání a vrácení zboží jste tímto již odebrali a náklady s tím spojené náleží vám. Tyto náklady vám od vracené částky budou odečteny. Když zboží objednáte na dobírku a toto zboží se vrátí, tak je spravedlivé, když mi náklady na zaslání zásilky a vrácení zásilky nahradíte, k čemuž se při objednání zavazujete, nebo když se v ideálním případě domluvíme, že vám zásilku pošlu znova s navýšením doběrečné částky o tuto kompenzaci. V případě využití mého práva požadovat kompenzaci vás budu kontaktovat na e-mail či telefon uvedený v objednávce s uvedením nákladů na kompenzaci a odkazu pro platbu online.

Platební podmínky

Jak je uvedeno v pokladně e-shopu, zaplatit je možné online kartou, gpay nebo apple pay pomocí partnerské zabezpečené platební brány pays.cz, kterou spravuje a ručí za ní velice zodpovědný člověk pan Sasín, nebo na dobírku přes záslikovnu, kterou spravuje a ručí za ní velice zodpovědná paní Simona Kijonková, čili hotově nebo kartou při převzetí.

Odstoupení od smlouvy

Občanský zákoník nám nařizuje, že pokud jste fyzická osoba spotřebitel, tak máte právo na odstoupení od kupní smlouvy uzavřené prostřednictvím internetu a to do 14 dnů od převzetí zboží. Toto respektuji a do 14 dnů od vašeho platného odstoupení od smlouvy vám vrátím zaplacenou částku a to na sdělené číslo bankovního účtu. Nejpozději ve stejné lhůtě jste podle toho stejného zákona povinni mi zakoupené zboží vrátit (poštou nebo osobně) a to na adresu Martin Šeminský, Recepce Tivo, Na Harfě 9a, Praha 190 00. Zboží má být vráceno kompletní, v původním obalu, neopotřebené a nepoškozené. Já zase mám právo ve stejné lhůtě posoudit, jestli je zboží vráceno tak jak je zde napsáno a jestli jste nezpůsobil/a snížení hodnoty toho zboží. Pokud by bylo vrácené zboží poškozeno vlivem nesprávného zacházení, tak jsem oprávněn vůči vám uplatnit nárok na náhradu škody snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku. Podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu plynoucího ze smlouvy. V takovém případě jste oprávněni obrátit se na Českou obchodní inspekci, (Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz). Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh spotřebitele, a to v případě, že se spor nepodařilo s prodávajícím vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé. Máte právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/.

Vada zboží?

Může se stát že vám zašlu vadný kus, jak jsem zmiňoval výše, neváhejte, závadu vyfoťte, pošlete mi jí do e- mailu, k tomu uveďte vaše údaje a údaje o objednávce a pokud to bude výrobní závada, tak vám obratem (nejpozději však do 30 dnů) vydám jiný kus. Přikláním se k neformálnímu řešení takové záležitosti ke spokojenosti zákazníka.

Závěrečná ustanovení

Všechna ujednání a právní vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí právním řádem České republiky a to i v případě mezinárodního nákupu. V případě sporů budou tyto spory vedeny a rozhodovány věcně a místně příslušným soudem prodávajícího. Tyto obchodní podmínky mohu v čase měnit. Kdyby jste měl/a doplňující otázky, neváhejte a napište přes kontaktní formulář – odkaz.